ytringsfrihed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sætter lige

3 deltagere

Go down

Sætter lige Empty Sætter lige

Indlæg  Manjana Lør Sep 25, 2010 7:59 pm

denne kopi ind:

Personfnidder???

Så har du vist ikke læst forummet godt nok igennem. Det handler om mere end personfnidderfnadder. Der er emner som f.eks. om det er ok at snyde.

Rigtigt det er ikke så aktivt men det er jo heller ikke sol.dk vel? Her er mange debattører.

Og ang. personfnidderfnadder så er religion/livsyn et godt eks. på noget sådan.

Jeg er personligt da kun glad for, at debattører kan skrive indlæg hvor og hvornår de vil.

Hvad er det egentlig lige, at du har så ondt af i forhold til Ytringsfrihed? Noget må nage dig siden det nu er 2 gang du kommer med noget negativt imod vores forum ikke?

Når vi starter for os selv var det jo netop fordi det ene indlæg blev slettet efter det andet. Når man bruger så meget tid på, at skrive et indlæg og det er væk som dug for solen, så bliver man altså lidt træt af det til sidst. Og vi mente at behovet var der for et andet forum.

Og du skal nok se, at inden længe er dette indlæg nok også slettet. Men du kan så til gengæld finde det på ytringsfrihed, hvor det får lov til, at blive stående. NETOP fordi vi har ytringsfrihed.

Og deri ligger forskellen på sol.dk/religion/livssyn og ytringsfrihed.

Så forstår simpelthen ikke, hvorfor du vil være det bekendt, at nedgøre vores forum på denne måde.

Det skuffer mig.

Mvh
Manjana

Kommentar:

Og det gør jeg fordi jeg mener, at den bør blive stående. Personfnidder og gåen efter personen er ikke okay. Gør vi det her på ytringsfrihed? Eller får vi blot luft fordi vi bliver frustrerede over indlæg, der slettet. Jeg er ret sikker på at ovenstående bliver slettet fra solen. Men her bliver det stående.

Jeg mener, at vi bør selvfølgelig have lov til, at give udtryk for vore meninger også når det er noget, det går os personligt på. Men at hetze personer er ikke okay overhovedet. Gør vi det her på ytringsfrihed?

Vil meget gerne have noget konstruktiv kritik tilbage.

Tak.

Med venlig hilsen
Manjana

Manjana

Antal indlæg : 79
Join date : 20/08/10
Age : 62
Geografisk sted : Region Midt/Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Sætter lige Empty Et indlæg der sikkert bliver slettet.

Indlæg  lyjse Søn Sep 26, 2010 11:56 am

Det blev ikke slettet - så der er ingen grund til, at gemme det her.


Sidst rettet af lyjse Lør Okt 02, 2010 9:22 pm, rettet i alt 2 gange

lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Sætter lige Empty Linket ..

Indlæg  lyjse Søn Sep 26, 2010 12:00 pm

slettet



Sidst rettet af lyjse Søn Jan 02, 2011 5:47 pm, rettet 1 gang

lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Sætter lige Empty Hej Manjana -

Indlæg  lyjse Søn Sep 26, 2010 12:43 pm

du skrev:

Kommentar:

Og det gør jeg fordi jeg mener, at den bør blive stående. Personfnidder og gåen efter personen er ikke okay. Gør vi det her på ytringsfrihed? Eller får vi blot luft fordi vi bliver frustrerede over indlæg, der slettet. Jeg er ret sikker på at ovenstående bliver slettet fra solen. Men her bliver det stående.

Jeg mener, at vi bør selvfølgelig have lov til, at give udtryk for vore meninger også når det er noget, det går os personligt på. Men at hetze personer er ikke okay overhovedet. Gør vi det her på ytringsfrihed?

Vil meget gerne have noget konstruktiv kritik tilbage.

Tak.

Med venlig hilsen
Manjana



Alt hvad der bliver kastet ud i den "tomme luft " - sådan lidt "ud gennem sidebenene" - uden dokumentation - det kalder jeg fnidder !

Vi har ingen garanti for, at det ikke kan ske ( er sket ) men her har vi muligheden for, at give svar på tiltale - kræve dokumentation for det skrevne.


Jeg mener jo, at vi er de samme personer - om vi skriver her eller på sol, det har jeg da også fået indtrykket af - der er ikke nogen rygklapning herinde Basketball Laughing - og det var vel heller ikke formålet - det er en stor misforståelse !

Knus og god søndag til dig Smile

Tilføjelse den2. oktober

Nu er jeg blevet klar over - at dette ikke var retfærdigt - jeg syntes det er iorden at skrive, at vi er bange for - at jehovas vidner får frit spil på sol, til deres missionering - men vi bør ikke nævne navne Cool
og hvem skulle "disse debattører" være, der er bange for Kosmos ??

Hvis vi skal nævne navne på nogen - bør der lægges dokumentation !

Citat min markerig :



Hvad angår visse debattørers bekymringer om at ftg, AJV eller kosmos får frit lejde på sol.dk, dertil kan jeg kun sige, de lever af debatten, da de bruger endog meget tid på sol.dk, og deres debat vil lige så stille dø, såfremt de ikke får modspillet. Derfor vil den mest effektive måde at gøre dem tavse på, være at anvende denne nye debat, hvor man kan kontrollere hvor mange aliaser de opretter.

Mvh
Dondeee


Citat slut


Sidst rettet af lyjse Lør Okt 02, 2010 9:35 pm, rettet 1 gang

lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Sætter lige Empty Sv: Sætter lige

Indlæg  multani Søn Sep 26, 2010 1:00 pm

Nu er jeg lidt i tvivl om hvem det er der har kritiseret forummet men jeg har ikke nogle klager selv.

Som jeg ser det, er dette et meget anderledes forum end sol.dk. Jeg vil ikke opgive sol.dk da jeg føler at der er lidt mere bredde derinde mht mange forskellige trosretninger og meget mere offentlig end f.eks. ytringsfrihed.

Jeg tror vi her på forummet har mange ting vi er enige om, derfor vil vi helt sikkert have færre emner i starten især.
Men jeg vi kan få nogle helt andre diskussioner herinde måske med lidt mere dybde.

Angående personfnidder, så skal jeg gerne erkende mig selv skyldig. Jeg tror det første jeg skrev på dette forum var brok omkring ftg og det er jo i sidste ende personfnidder.
Men jeg tror også at flere af os havde brug for at lukke noget damp af, jeg føler dog ikke at det er noget gennemgående tema.

Jeg har også et par emner jeg gerne vil igennem herinde, men det kræver at man lige kan afsætte lidt tid hver dag på at være med i debatten og for tiden er der gang i meget for mig.

multani

Antal indlæg : 17
Join date : 27/08/10

Tilbage til toppen Go down

Sætter lige Empty Sv: Sætter lige

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum