ytringsfrihed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hetz på solen

2 deltagere

Go down

Hetz på solen Empty Hetz på solen

Indlæg  dondeee Man Nov 22, 2010 7:28 pm

Jeg har over en længere periode afsløret en mængde svindel i pinsesekten og blandt deres tilhængere. Jeg påpegede Kosmos falske profil og siden er stemningen på sol debatten været ekstrem. Jeg og andre kritikere har måttet stået model til anklager om sindssyge og det der er værre.

Dette er nu kulmineret i et sygt, sygt indlæg hvor jeg angiveligt skulle være indlagt på en lukket afdeling. Dette er en ondsindet løgn. Jeg har valgt ikke at klage over indlægget, da jeg i stedet synes dette skal have lov at udstille visse tosser på sol.dk.

Dette sker samtidig med at jeg har valgt at slette mine indlæg på sol af følgende
En række af mine og andres kritiske indlæg på det seneste blevet bortcensureret. Forleden blev et kritisk svar til "Stig" slettet, og det blev mig nok. Nu har jeg valgt at slette alle mine indlæg på solen, da jeg er så vred på solen, at jeg ikke synes mine indlæg skal genere besøg på sol.dk. Sol Dk er jo blot en kommerciel maskine, og da den i vanvittig grad er begyndt at censurere mine indlæg og ikke ønsker at begrunde denne censur har jeg taget denne beslutning.

Jeg har desuden valgt at tage en pause fra sol.dk

Om visse personer har opdaget mine begyndende sletninger og har valgt at udstille mig som sindssyg af denne grund er et godt spørgsmål. Lyjse har allerede bemærket jeg er ved at slette... kan det have en sammenhæng? Jeg ved det ikke. Uanset hvem der kommer med sådanne syge beskyldninger er det noget svineri.

Dondeee

dondeee

Antal indlæg : 19
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Hetz på solen Empty Dokumentation

Indlæg  dondeee Man Nov 22, 2010 7:39 pm




Jeg er syg

Skrevet af Dondeee unlogged - Kl 16:48, 22.nov.2010
Hej

Jeg må tilstå at lyjse og Kosmos har ret, jeg er meget syg, psykisk. Jeg er blevet indlagt på en psykiatrisk afdeling og vurderes først rask efter en længere udredelse. I kommer ikke til at høre fra mig længe, da jeg må koncentrere mig om at blive rask.

Jeg vil naturligvis undskylde alt det negative jeg har sagt om pinsekirken, Lyjse og Kosmos. Jeg har været mentalt ude af balance.

Lev vel

Dondeee
Giv din mening til kende på debatten - Skriv et indlægget Smile Skriv svar Tip en ven om dette indlæg Tip en ven Du kan klage over indlægget hvis det ikke overholder reglerne Klag over indlæg

Find flere indlæg fra samme forfatter Du kan fjerne dine egne indlæg hvis de ikke er passende, men kun hvis du er logget ind


God bedring -

Skrevet af Lyjse- - Kl 16:57, 22.nov.2010
til dig.

Jeg er glad for, at du får hjælp, og jeg vil tilgive dig.

Hvis det er muligt for dig, vil jeg anbefale, at du tømmer skraldespanden på ytringsfrihed - som du har gjort her på sol.

Alt godt fremover
Giv din mening til kende på debatten - Skriv et indlægget Smile Skriv svar Tip en ven om dette indlæg Tip en ven Du kan klage over indlægget hvis det ikke overholder reglerne Klag over indlæg

Find flere indlæg fra samme forfatter Du kan fjerne dine egne indlæg hvis de ikke er passende, men kun hvis du er logget ind


Kedeligt

Skrevet af wizcarlo Registreret bruger - Kl 18:17, 22.nov.2010
Siden Kosmos fik sin drøm fra gud, har Dondeee rent faktisk holdt Kosmos tilbage fra de værste udskejelser. Kan vi nu, I Dondees fravær, forvente at debatten går helt amok i syner fra gud og opstandelser fra de døde og den slags religionstosset og overtroisk pjat?

Jeg må vist hellere være på dupperne med at indtage Daondeees plads, indtil hun kan vende tilbage.
Giv din mening til kende på debatten - Skriv et indlægget Smile Skriv svar Tip en ven om dette indlæg Tip en ven Du kan klage over indlægget hvis det ikke overholder reglerne Klag over indlæg

Find flere indlæg fra samme forfatter Find andre indlæg fra denne bruger Du kan fjerne dine egne indlæg hvis de ikke er passende, men kun hvis du er logget ind


En overraskelse -

Skrevet af Lyjse- - Kl 18:31, 22.nov.2010
jeg troede Dondeee var en mand

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] 3.ece

Men du kender hende jo ret godt kan jeg forstå, så du bekræfter faktisk, at Dondeee er under behandling.

Jeg har tilgivet hende, og jeg vil opfordre dig til, at tage hendes besked alvorligt - der er ingen grund til, at gentage noget af den slags.
Giv din mening til kende på debatten - Skriv et indlægget Smile Skriv svar Tip en ven om dette indlæg Tip en ven Du kan klage over indlægget hvis det ikke overholder reglerne Klag over indlæg

Find flere indlæg fra samme forfatter Du kan fjerne dine egne indlæg hvis de ikke er passende, men kun hvis du er logget ind


Mistroisk

Skrevet af Mikk - Kl 17:15, 22.nov.2010
Hej Dondeee


Jeg plejer normalt ikke at være mistroisk, men var det ikke muligt at du kunne sende en tilsvarende hilsen til os i debatten på ytringsfrihed?
Giv din mening til kende på debatten - Skriv et indlægget Smile Skriv svar Tip en ven om dette indlæg Tip en ven Du kan klage over indlægget hvis det ikke overholder reglerne Klag over indlæg

Find flere indlæg fra samme forfatter Du kan fjerne dine egne indlæg hvis de ikke er passende, men kun hvis du er logget ind


Hej Mikk -

Skrevet af Lyjse- - Kl 17:42, 22.nov.2010
Dondeee har slettet alle sine tråde - og indlæg - tilbage til 1 oktober.

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] &posting=2168141#2168141

Jeg vil indrømme, det er ikke den Dondeee vi plejer at se, men jeg har valgt at se det positivt
Giv din mening til kende på debatten - Skriv et indlægget Smile Skriv svar Tip en ven om dette indlæg Tip en ven Du kan klage over indlægget hvis det ikke overholder reglerne Klag over indlæg

Find flere indlæg fra samme forfatter Du kan fjerne dine egne indlæg hvis de ikke er passende, men kun hvis du er logget ind


Hej Lyjse

Skrevet af Mikk - Kl 18:16, 22.nov.2010
Jeg udtaler mig ikke med sikkerhed om den ene ellen anden af de to åbentbare muligheder, men undrer mig dog over, at Dondeee ikke logger på, for det plejer han vist altid at gøre.
Giv din mening til kende på debatten - Skriv et indlægget Smile Skriv svar Tip en ven om dette indlæg Tip en ven Du kan klage over indlægget hvis det ikke overholder reglerne Klag over indlæg

Find flere indlæg fra samme forfatter Du kan fjerne dine egne indlæg hvis de ikke er passende, men kun hvis du er logget ind


Her på afdelingen

Skrevet af Overlægen - Kl 18:21, 22.nov.2010
Hej. Vi har indlagt Dondee her på afdelingen og taget al internetadgang fra hende, da den vil skade helbredelsesprocessen. Vi har givet hende lov til at skrive denne ene besked, uden at logge på, og det var det, indtil hun er mentalt ras og kan tåle mødet med den hårde virkelighed.
Giv din mening til kende på debatten - Skriv et indlægget Smile Skriv svar Tip en ven om dette indlæg Tip en ven Du kan klage over indlægget hvis det ikke overholder reglerne Klag over indlæg

Find flere indlæg fra samme forfatter Du kan fjerne dine egne indlæg hvis de ikke er passende, men kun hvis du er logget ind


En mulig forklaring -

Skrevet af Lyjse- - Kl 18:24, 22.nov.2010
kan være, at Dondeee er bannet fra sol - det er sket før.

Politikeren logger heller ikke ind, i øjeblikket:

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] &posting=2217830
Giv din mening til kende på debatten - Skriv et indlægget Smile Skriv svar Tip en ven om dette indlæg Tip en ven Du kan klage over indlægget hvis det ikke overholder reglerne Klag over indlæg

Find flere indlæg fra samme forfatter Du kan fjerne dine egne indlæg hvis de ikke er passende, men kun hvis du er logget ind


uanset hvad

Skrevet af Kosmos - Kl 18:09, 22.nov.2010
så mener jeg ikke nogen bærer nag. Heller ikke jeg.

Jeg ved så ikke hvor jeg har dig, men det er også lige meget. Imidlertid er sådanne ytringer ikke at spøge med, så derfor ”tager jeg det alvorligt”. Desværre for dig og også godt noget positivt sker.

Jeg har lært noget og det er der sikkert også andre der har.

Kosmos

dondeee

Antal indlæg : 19
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Hetz på solen Empty Sv: Hetz på solen

Indlæg  Olrik Tirs Nov 23, 2010 6:00 pm

dondeee skrev:Dette er nu kulmineret i et sygt, sygt indlæg hvor jeg angiveligt skulle være indlagt på en lukket afdeling. Dette er en ondsindet løgn. Jeg har valgt ikke at klage over indlægget, da jeg i stedet synes dette skal have lov at udstille visse tosser på sol.dk.
Der var vist ikke nogen der troede indlægget var fra dig. Bl a derfor begyndte jeg at omtale digsom hunkøn, da man ikke kan vide hvem der sidder der bagskærmen.

Bortset fra det, så er der blevet slettet en hel tråd, med indlæg af Dondeee. Jeg har selv fået slettet nogle stykker, som moderationen umuligt selv kan have taget initiativ til at slette, ergo må der være nogen der sidder og chikanerer debatten med indberetninger, vel vidende at moderationen sletter alt indberettet.

Nu består SOL'debatten bare af en masse opkogt uspiselig bibelsuppe.

Carlo
Olrik
Olrik

Antal indlæg : 17
Join date : 20/08/10
Age : 71
Geografisk sted : Æ Gaf

Tilbage til toppen Go down

Hetz på solen Empty Nu har jeg skrevet

Indlæg  Olrik Ons Dec 01, 2010 2:11 am

Et svar til John92, da han/hun på pinsesektens vegne, kolporterer noget svindel. Jeg tror det forsøges chikaneret: Her er det:

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Svindel og humbug i pinsesekten

Skrevet af wizcarlo Registreret bruger - Kl 01:06, 1.dec.2010
Når man undersøger de historier om mirakuløs helbredelse nærmere, så findes der altid en naturlig forklaring. James Randi har skrevet en bog om det, hvor mirakuløs helbredelse bliver grundigt debunket.

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Det ved du foriøvrigt godt (at det er svindel), men jer kristne skal altid lige prøve engang til for at se om der er nogen at narre. En ting må man gi' jer kristenfolk: I giver sq ikke så let op.

Du kolporterer jo svindel, John. Hvad mener jesus om sådan noget? Farligt: Tænk hvis nogen skulle føle sig inspireret og droppe deres diabetesmedecin eller sådan noget?
Olrik
Olrik

Antal indlæg : 17
Join date : 20/08/10
Age : 71
Geografisk sted : Æ Gaf

Tilbage til toppen Go down

Hetz på solen Empty Sv: Hetz på solen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum