ytringsfrihed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kosmos med de mange profilnavne

3 deltagere

Go down

Kosmos med de mange profilnavne Empty Kosmos med de mange profilnavne

Indlæg  dondeee Lør Okt 30, 2010 6:21 pm

Endnu en religionstosse som røg i profilfælden.

Denne gang er Tyren Kosmos Ferdinand der ikke har styr på sine mange profilnavne. Total god humor. Hvem mon er den næste der bliver afsløret, Lyjse Razz

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Dondeee tør ikke svare

Skrevet af Kosmos - Kl 11:05, 30.okt.2010
Dondeee håner dig fordi han er besat af Jehovas dæmoner. Han er stadig et Jehovas Vidner, som giver sig ud for ikke at være det.

Tyren Ferdinand

dondeee

Antal indlæg : 19
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Kosmos med de mange profilnavne Empty Det rabler for dig Dondeee

Indlæg  lyjse Lør Okt 30, 2010 6:41 pm

hvad er du for et modbydeligt menneske - du burde grave dig ned - og først komme op, når du har lært at opføre dig anstændigt - jeg troede du havde forladt løgnens fader i vagttårnet, men han vil åbenbart ikke give slip på dig affraid



Men Dondeee skal ikke "dø i synden" - så derfor lægger jeg det her.

Som sædvanlig kan Dondeee ikke dokumenterer hans påstande - det kunne jeg f.eks. her:


Til Lyjse, jeg har midlertidigt (eventuelt permanent) taget den beslutning at jeg ikke debatterer med dig, da du er sunket for dybt til min smag, så eventuelle harske indlæg fra dig her på YF ifb. med dette debatindlæg bliver IKKE besvaret. Andre er velkomne.

Mvh
Dondeee

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]


For dybt Skrevet af Peter Claussen - Kl 14:54, 23.okt.2010

Du er sunket for dybt til min smag. Hvad har du dog gang i?



Den var flov Dondeee - jeg forstår godt, du fik det indlæg slettet - men det var for sent !!

Da Kosmos ikke har profil på sol - kan enhver skrive i hans navn - ligesom du Dondeee skriver i andre navne - hvis der skulle være tale om bevis, skulle det være Kosmos logget ind.

Dit glashus er revnet - så spar på krudtet !

Hvem gemmer sig bag de nye navne - det ved du jo godt Dondeee - du vil bare flytte fokus - ikke andet !!

Hvor lavt Rolling Eyes føj.

Dette indlæg lader jeg blive stående - det er beviset på hvem der er en løgner i dette cirkus !


Sidst rettet af lyjse Søn Jan 02, 2011 4:56 pm, rettet i alt 2 gange

lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Kosmos med de mange profilnavne Empty Hykleri

Indlæg  dondeee Lør Okt 30, 2010 7:09 pm

Ak hvor er du hyklerisk. Du påstår jeg lyver, alt imens din gode ven vælter sig i falske profiler. Du påstår jeg udgiver udgiver mig i andre profiler, og jeg påstår du lyver. Det kaldes vist en hårdknude. Forskellen er at VAS er blevet taget med bukserne nede.

dondeee

Antal indlæg : 19
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Kosmos med de mange profilnavne Empty Hvorfor stopper du ikke dine løgne -

Indlæg  lyjse Lør Okt 30, 2010 7:37 pm

slettet


Sidst rettet af lyjse Søn Jan 02, 2011 4:57 pm, rettet 1 gang

lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Kosmos med de mange profilnavne Empty Lyjse - godnat

Indlæg  dondeee Lør Okt 30, 2010 9:06 pm

Er du den samme som Kosmos eller blot djævelens advokat. Det er sq en ærgelig sag for jer. En ren tabersag. Skal jeg iøvrigt til at linke til alle de gange du har skrevet du ikke vil diskutere mere med mig nogensinde. Pyh hvor må det være hårdt at kæmpe for så lidt.

Håber du ikke tager det for personligt, men jeg gider ikke lege mere med dig i aften.

dondeee

Antal indlæg : 19
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Kosmos med de mange profilnavne Empty Nyt i Tyren Kosmos Ferdinand gaten

Indlæg  dondeee Søn Okt 31, 2010 10:46 am

Så er alle indlæg af Tyren Ferdinand slettet. Det er ret påfaldende at alle indlæg er blevet slettet. Man kan selvfølgelig gætte sig til hvem der har ønsket den sag godt og grundigt ind under gulvtæppet Laughing

Tyren Kosmos Ferdinand forsøgte sig med et sidste krampagtigt forsøg på at tage afstand til hans egen opfindelse med et indlæg hvor der kort og godt bliver skrevet: "Nu stopper i to". Selv det indlæg er blevet slettet. Fra Sol's side har man selvfølgelig kunnet se ip-adressen og indset den store Kosmos gate og slettet det sidste spor af Tyren.

Hvornår mon der opstår nye profilnavne fra profilkongen Tyren Kosmos VAS Ferdinand?

Mvh
Dondeee

dondeee

Antal indlæg : 19
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Kosmos med de mange profilnavne Empty Jeg vil anbefale dig Dondeee -

Indlæg  lyjse Søn Okt 31, 2010 12:55 pm

slettet






Sidst rettet af lyjse Søn Jan 02, 2011 4:58 pm, rettet 1 gang

lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Kosmos med de mange profilnavne Empty Sv: Kosmos med de mange profilnavne

Indlæg  Olrik Man Nov 01, 2010 2:27 am

dondeee skrev:Endnu en religionstosse som røg i profilfælden.
Jeg undgår stort set at åbne indlæg fra Kosmos m fl's side. Jeg åbnede den om helligåndens åbenbaring i drømme. Den var religionstosset.

"Kosmos" har altså huseret med sine religionstossede ligegyldigheder i adskillige år. Første gang var som "Lille Stemme" på Kristeligt Dagblads forum, for ihvertfald 5 - 6 år siden. Der blev administrationen på et tidspunkt så træt af ham/hende, at de vaflede ham/hende ud.

Dondeee, jeg fatter ikke grunden til Lysjes ophidselse. Gør du?

Carlo
Olrik
Olrik

Antal indlæg : 17
Join date : 20/08/10
Age : 71
Geografisk sted : Æ Gaf

Tilbage til toppen Go down

Kosmos med de mange profilnavne Empty Sv: Kosmos med de mange profilnavne

Indlæg  Olrik Man Nov 01, 2010 2:34 am

lyjse skrev:at søge hjælp - du lider jo af vrangforestillinger så det vil noget !! Shocked

Hvad forgår der inde i dit hoved ???
Nu må du snart styre dig Lysje.
Olrik
Olrik

Antal indlæg : 17
Join date : 20/08/10
Age : 71
Geografisk sted : Æ Gaf

Tilbage til toppen Go down

Kosmos med de mange profilnavne Empty Sv: Kosmos med de mange profilnavne

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum