ytringsfrihed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sikken en god ide

+6
Mik
Olrik
Admin
again
lyjse
Manjana
10 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Sikken en god ide Empty Sikken en god ide

Indlæg  Manjana Fre Aug 20, 2010 10:30 am

at oprette dette forum, hvor vi kan skrive uden, at være bekymrede for om vores tid er spildt, når et indlæg bliver slettet.

Og her er der ingen fare for, at Jv kan gå ind og styre bagom. Smile

Håber vi bliver mange og håber vi får mange gode timer herinde.

Med venlig hilsen
Manjana

Manjana

Antal indlæg : 79
Join date : 20/08/10
Age : 62
Geografisk sted : Region Midt/Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide Empty Så er jeg "landet" :-)

Indlæg  lyjse Fre Aug 20, 2010 11:02 am

slettet


Sidst rettet af lyjse Søn Jan 02, 2011 5:39 pm, rettet 1 gang

lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  Manjana Fre Aug 20, 2010 11:13 am

lyjse skrev:Hej Manjana Very Happy
Jeg er overrasket over, at der så hurtigt blev oprettet et forum, det er godt klaret !

Det er skønt at få et sted, hvor vi kan komme af med vores frustrationer - for dem har der været mange af, i de sidste par dage.
Og det er rigtigt godt, med alle muligheder for at markere - smilies og alt - jeg håber vi får nogen gode debatter herinde.

Mange hilsener fra
Lyjse

Kære Lyjse

Skønt at se du er kommet hertil. Det glæder mig meget. Ved godt, at du og jalmar har ret i, at Jv får mere frit lejde. Men i kan jo skrive begge steder. Og lad os nu se, hvordan det går.

Jeg kan bare ikke længere underlægge mig andres bestemmelser på den måde, solen er blevet på. Det gør noget ved mig, jeg ikke bryder mig om. Og ja jeg er vred over, at indlæg der intet er galt med skal slettes. Alle de indlæg ftg også bare sletter uden hensyntagen til andre, gør mig også harm.

Så det er dejligt med et frirum, hvor vi selvfølgelig skal skrive med omtanke, hensynstagen og næstekærlighed som vi plejer. Mener bare, at vi skal have lov til, at være dem vi er og sige vores mening. På den gode måde. Smile

Er også vild med de smileyer, de mangler meget på solen. Smile

Jeg skriver på mail til dig senere og ja håber også vi får mange goder debatter og stunder herinde. Jeg føler ihvertfald lettelse over, at vi kan skrive mere frit her. Smile

Knuzz
Manjana

Manjana

Antal indlæg : 79
Join date : 20/08/10
Age : 62
Geografisk sted : Region Midt/Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide Empty Der er muligheder i det

Indlæg  again Fre Aug 20, 2010 11:21 am

Personligt får dette mig næppe til at droppe solen, men snarere til at bruge den på en ny måde. Det vil være oplagt at skrive længere og mere grundige indlæg her, og så referere til dem, samt linke til dem inde på solen. På den måde bliver det noget mindre risikofyldt at skrive på solen, hvor jv'erne selvsagt vil fortsætte med at være.

En masse links til denne side inde på solen vil jo også hjælpe til at gøre reklame for ytringsfrihed.dk...

Til moderator: Hvordan er kapacitetsgrænserne her?

mvh Stig


Sidst rettet af again Fre Aug 20, 2010 11:22 am, rettet 1 gang (Reason for editing : Bare nogle slåfejl...)

again

Antal indlæg : 16
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide Empty kapacitet

Indlæg  Admin Fre Aug 20, 2010 11:28 am

har sat den til 250 indlæg for hver tråd, men da der kun er 20mb tilrådighed lige nu men er parat til at købe mere plads fra udbyderen.

Admin
Admin

Antal indlæg : 21
Join date : 20/08/10

https://ytringfrihed.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  Manjana Fre Aug 20, 2010 11:31 am

again skrev:Personligt får dette mig næppe til at droppe solen, men snarere til at bruge den på en ny måde. Det vil være oplagt at skrive længere og mere grundige indlæg her, og så referere til dem, samt linke til dem inde på solen. På den måde bliver det noget mindre risikofyldt at skrive på solen, hvor jv'erne selvsagt vil fortsætte med at være.

En masse links til denne side inde på solen vil jo også hjælpe til at gøre reklame for ytringsfrihed.dk...

Til moderator: Hvordan er kapacitetsgrænserne her?

mvh Stig

Dette forum er ikke ment som en erstatning for sol.dk. Også fordi Jv skal have den modstand. Der er mange mennesker, der læser med på sol.dk. hver dag.. Jeg mærker bare, at nu er løbet kørt for mit vedkommende.

En god ide, at linke herfra. Og benytte forummet her, også som en slags hjælpeforum, hvis man kan sige det sådan. Forstår godt, hvad du mener.

Håber da også, at vi ser Jv'ere her. Dog vil det være befriende med andre emner end blot Jv.

Mange hilsner
Manjana

Manjana

Antal indlæg : 79
Join date : 20/08/10
Age : 62
Geografisk sted : Region Midt/Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide Empty Sikken en service :-)

Indlæg  lyjse Fre Aug 20, 2010 11:54 am

slettet


Sidst rettet af lyjse Søn Jan 02, 2011 5:39 pm, rettet 1 gang

lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  Olrik Fre Aug 20, 2010 11:56 am

Manjana skrev:at oprette dette forum, hvor vi kan skrive uden, at være bekymrede for om vores tid er spildt, når et indlæg bliver slettet.

Det har været for meget på det sidste. Sidst blev Svelands tråd om JV's sølle status ang. rekruttering, slettet, uden at der kunne ses nogen grund til det. Tidligere var der blevet slettet en hel tråd om JV er død og ødelæggelse - et særdeles relevant emne. Jeg var vidst kommet til at brude udtrykket "ældstebavianer" om de JV-patruljer der render rundt på hospitaler og organiserer hysteriske scener hver gang en JV er indlagt for den mindste bulne finger.

Forklaringen er nok at der sidder nogle JV og ikke laver andet end at klage over indlæg. På bedste sekterisk manér. Desuden er det tænkeligt at Tårnet ringer ind til SOL-redaktionen hver morgen og peger på den debat der skal slettes ellers skal de høre fra advokat. Det er mit gæt. Der har tidligere været tilfælde hvor Tårnet har rendt debatredaktører på dørene.

Her kan man selvfølgelig ikke sige at "Du er religionstosse", men man kan vel godt sige at "Dit indlæg er religionstosset*" uden at det er personangreb?

Carlo
Olrik
Olrik

Antal indlæg : 17
Join date : 20/08/10
Age : 71
Geografisk sted : Æ Gaf

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  again Fre Aug 20, 2010 11:58 am

[quote="Olrik"]
Manjana skrev:Tidligere var der blevet slettet en hel tråd om JV er død og ødelæggelse - et særdeles relevant emne.
Carlo

Hvad - har de slettet min tråd. Det havde jeg ikke engang opdaget.

again

Antal indlæg : 16
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  Manjana Fre Aug 20, 2010 12:02 pm

lyjse skrev:at der kommer besked om nye indlæg !

Det fik mig til at komme herind igen - jeg ser nemlig, at de sidste indlæg hvor Jalmar - Manjana og jeg skrev, de er også væk nu Shocked
Jalmar skrev, at han ville klage lidt længere oppe af stigen - jeg bad ham om, at sende mig oplysning om hvordan - jeg skrev : Privat.

Hende jeg har klaget til på sol - hun er ikke alene om at slette, det er da gået op for mig - jeg bad om mail-adr. til andre moderatorer - det fik jeg ikke.. jeg tror det er Ajv2 der er blevet moderator - det er næsten den eneste forklaring på alle de slettede indlæg.

Besked om nye indlæg, det har jeg ikke engang opdaget. Very Happy Kunne han godt have fortalt, min husbond. Smile

Ja har set indlæggene er slettede igen. Og forstår godt at mit er, skrev noget om stasi og Jv. Hehe. Men jeg skriver til dem, fordi jeg er af den mening, at der bliver forskelsehandlet og føler at det er en styret forum nu. Og det føles ikke godt indeni.

Og det skal de have at vide. Hvad enten de er enige med mig eller ej.

Og jo super, at du linkede til forummet her under kosmos' indlæg. Smile

Det skulle ikke undre mig, om A-Jv2 er moderator. Kunne godt ligne ham. Men gad godt vide, hvad der ligger til grund for sletningen. Det vil jeg ihvertfald forhøre mig om.


Manjana

Antal indlæg : 79
Join date : 20/08/10
Age : 62
Geografisk sted : Region Midt/Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  Manjana Fre Aug 20, 2010 12:07 pm

Olrik skrev:
Manjana skrev:at oprette dette forum, hvor vi kan skrive uden, at være bekymrede for om vores tid er spildt, når et indlæg bliver slettet.

Det har været for meget på det sidste. Sidst blev Svelands tråd om JV's sølle status ang. rekruttering, slettet, uden at der kunne ses nogen grund til det. Tidligere var der blevet slettet en hel tråd om JV er død og ødelæggelse - et særdeles relevant emne. Jeg var vidst kommet til at brude udtrykket "ældstebavianer" om de JV-patruljer der render rundt på hospitaler og organiserer hysteriske scener hver gang en JV er indlagt for den mindste bulne finger.

Forklaringen er nok at der sidder nogle JV og ikke laver andet end at klage over indlæg. På bedste sekterisk manér. Desuden er det tænkeligt at Tårnet ringer ind til SOL-redaktionen hver morgen og peger på den debat der skal slettes ellers skal de høre fra advokat. Det er mit gæt. Der har tidligere været tilfælde hvor Tårnet har rendt debatredaktører på dørene.

Her kan man selvfølgelig ikke sige at "Du er religionstosse", men man kan vel godt sige at "Dit indlæg er religionstosset*" uden at det er personangreb?

Carlo

"Dit indlæg er religionstosset*" uden at det er personangreb?

Det kan du sagtens. Sålænge vi har en god tone imellem os, er det fint. Du har din mening og vi har vores hver især. Det skal der være plads til, at vi giver udtryk for. Derfor hedder forummet også Ytringsfrihed.dk.

Ja der er blevet slettet flere indlæg den sidste måned mener jeg det er, end i al den tid jeg har været på solen.

Dine forslag er realistiske, men det kan også være som Lyjse foreslår, A-Jv2, der har taget jobbet som moderator. Det ser da også underligt ud, at hans trådstart om heksejagt får lov at blive stående. Samt et par andre indlæg i tråden. Hvilket undrer mig også.


Manjana

Antal indlæg : 79
Join date : 20/08/10
Age : 62
Geografisk sted : Region Midt/Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  lyjse Fre Aug 20, 2010 1:02 pm

slettet


Sidst rettet af lyjse Søn Jan 02, 2011 5:40 pm, rettet 1 gang

lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  Olrik Fre Aug 20, 2010 1:03 pm

Manjana skrev:"Dit indlæg er religionstosset*" uden at det er personangreb?

Det er det ikke - betgnelsen angår kun det vedkommende skriver. Men det skulle ikke undre mig om han snart følger med her over.
Olrik
Olrik

Antal indlæg : 17
Join date : 20/08/10
Age : 71
Geografisk sted : Æ Gaf

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  Olrik Fre Aug 20, 2010 1:10 pm

lyjse skrev:Det med sletning af tråde, det tog rigtig fart, da Lukas stillede Sbrh et spørgsmål.
Ja, i samme tråd brokkede jeg mig over at "Rebecca Blue" havde snaget i hvem der var bag profilen "sbrh" og offentliggjorde resultatet af sit usmagelige snageri på forummet, med detaljer om "sbrh"'s privatliv.

For groft. De har ingen hæmninger de JV.
Olrik
Olrik

Antal indlæg : 17
Join date : 20/08/10
Age : 71
Geografisk sted : Æ Gaf

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  Manjana Fre Aug 20, 2010 1:38 pm

Olrik skrev:
lyjse skrev:Det med sletning af tråde, det tog rigtig fart, da Lukas stillede Sbrh et spørgsmål.
Ja, i samme tråd brokkede jeg mig over at "Rebecca Blue" havde snaget i hvem der var bag profilen "sbrh" og offentliggjorde resultatet af sit usmagelige snageri på forummet, med detaljer om "sbrh"'s privatliv.

For groft. De har ingen hæmninger de JV.

Så må det være derfor tråden er slettet. Hvilket også er rimelig nok, da anonymiteten skal respekteres. Men du har ret Carlo, de har ingen hæmninger. Det var usmageligt. Alle kneb gælder åbenbart.

Manjana

Antal indlæg : 79
Join date : 20/08/10
Age : 62
Geografisk sted : Region Midt/Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide Empty Sbrh kom nok i klemme

Indlæg  Mik Fre Aug 20, 2010 1:52 pm

lyjse skrev:

Det med sletning af tråde, det tog rigtig fart, da Lukas stillede Sbrh et spørgsmål.


Jeg tror, at sbrh var ved at komme i fedtefadet dengang, og jeg tror også, at redaktionens holdningsskift hænger sammen med den episode.

Så jeg tvivler på, at Ajv2 skulle have været medvirkende til den strammere kurs.

Mik

Antal indlæg : 23
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide Empty ajv2 og ftg

Indlæg  Admin Fre Aug 20, 2010 2:12 pm

og andre jv´er har medvirket til det, de har travl med at stoppe alle som kan blive mved med at finde links til deres egen løgn og bedrag, at de udgiver sig for forskellige personer og ikke tør stå ved hvem de virkelig er viser at de er notoriske løgnere, både manjana lysje, hjalmar, again og carlo som ikke er jv står ved deres egen identitet når de skriver om jv, de tør godt vise at sandheden tåler dagens lys, imodstrid til jv´erne

Admin
Admin

Antal indlæg : 21
Join date : 20/08/10

https://ytringfrihed.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  lyjse Fre Aug 20, 2010 2:27 pm

slettet


Sidst rettet af lyjse Søn Jan 02, 2011 5:42 pm, rettet 1 gang

lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  again Fre Aug 20, 2010 2:34 pm

lyjse skrev:

***********

Du er s'gu utålelig, sveland Skrevet af ibn.warraq - Kl 08:44, 6.jul.2007

Det er slet ikke dig han skriver til, men I er en hel flok hyæner der farer over ftg, hver eneste gang han lukker munden op.

**********


Tænk, jeg havde ikke troet ftg bander... Der kan man bare se Rolling Eyes

again

Antal indlæg : 16
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide Empty ganske godt gået lysje

Indlæg  abelspenddabel Fre Aug 20, 2010 2:35 pm

man skulle tro de lider af personligheds spaltning, det er som jeg tidligere har skrevet om jv, at når de går til møder tager de en ny kappe på for derefter at smide den når de kommer hjem for så kan de opføre sig som de vil og i virkeligheden er...

abelspenddabel

Antal indlæg : 1
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  Manjana Fre Aug 20, 2010 2:51 pm

lyjse skrev:
Manjana skrev:
lyjse skrev:at der kommer besked om nye indlæg !

Det fik mig til at komme herind igen - jeg ser nemlig, at de sidste indlæg hvor Jalmar - Manjana og jeg skrev, de er også væk nu Shocked
Jalmar skrev, at han ville klage lidt længere oppe af stigen - jeg bad ham om, at sende mig oplysning om hvordan - jeg skrev : Privat.

Hende jeg har klaget til på sol - hun er ikke alene om at slette, det er da gået op for mig - jeg bad om mail-adr. til andre moderatorer - det fik jeg ikke.. jeg tror det er Ajv2 der er blevet moderator - det er næsten den eneste forklaring på alle de slettede indlæg.

Besked om nye indlæg, det har jeg ikke engang opdaget. Very Happy Kunne han godt have fortalt, min husbond. Smile

Ja har set indlæggene er slettede igen. Og forstår godt at mit er, skrev noget om stasi og Jv. Hehe. Men jeg skriver til dem, fordi jeg er af den mening, at der bliver forskelsehandlet og føler at det er en styret forum nu. Og det føles ikke godt indeni.

Og det skal de have at vide. Hvad enten de er enige med mig eller ej.

Og jo super, at du linkede til forummet her under kosmos' indlæg. Smile

Det skulle ikke undre mig, om A-Jv2 er moderator. Kunne godt ligne ham. Men gad godt vide, hvad der ligger til grund for sletningen. Det vil jeg ihvertfald forhøre mig om.


Hej Manjana Smile

Først vil jeg lige spørge, om man kun kan besvare ved at citere ?
Det betyder ikke noget, så har man jo også indlægget foran sig, men jeg skal lige lære systemet at kende scratch Smile

Det med sletning af tråde, det tog rigtig fart, da Lukas stillede Sbrh et spørgsmål.
Han spurgte hvad det betød, når en debattør brugte at tilføje sine indlæg med :
" Der kommer som sædvanligt ikke noget svar fra dig"

Der blev ikke nævnt navne !

Sbrh svarede med et navn på en personlighedforstyrrelse.
Jeg søgte på ordet - og ja... det ramte jo plet på Ajv2`s opførsel - men stadigvæk blev der ikke nævnt navne !

Næste morgen var alt slettet.

Det kan jo kun være fordi, han har følt sig truffet - at der blev stillet en diagnose som passede på ham - hvis ikke, var der jo ingen grund til sletning.

Desværre har det ikke forhindret Ajv2 at fortsætte - og man er ved at få flip confused man sidder troligt og besvarer alt, hvad han skriver og så tilføjer han : "Der kommer som sædvanligt ikke noget svar " Shocked


Hej Lysje

Du behøver ikke at nøjes med trykke "quete" når du skal svare. Du kan også besvare indlæg ved, at trykke på new reply.

Jeg har vist ikke fået læst alle svarerne i Lukas' tråd, så må have misforstået Olrik. Og igen, er der ikke overskredet nogen regler fatter jeg ikke, hvorfor hele tråde er slettede. Det kan da godt være, at A-Jv2 har følt sig truffet.

At A-Jv2 skriver: Der kommer som sædvanlig ikke noget svar" er nok fordi, du ikke giver ham de svar, der passer ham. Laughing

Manjana

Antal indlæg : 79
Join date : 20/08/10
Age : 62
Geografisk sted : Region Midt/Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  Manjana Fre Aug 20, 2010 2:54 pm

Olrik skrev:
Manjana skrev:"Dit indlæg er religionstosset*" uden at det er personangreb?

Det er det ikke - betgnelsen angår kun det vedkommende skriver. Men det skulle ikke undre mig om han snart følger med her over.

Citat:
Men det skulle ikke undre mig om han snart følger med her over

Han skal være så velkommen. Wink

Manjana

Antal indlæg : 79
Join date : 20/08/10
Age : 62
Geografisk sted : Region Midt/Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  lyjse Fre Aug 20, 2010 5:28 pm

slettet


Sidst rettet af lyjse Søn Jan 02, 2011 5:42 pm, rettet 1 gang

lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  lyjse Fre Aug 20, 2010 5:34 pm

slettet


Sidst rettet af lyjse Søn Jan 02, 2011 5:43 pm, rettet 1 gang

lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  again Fre Aug 20, 2010 5:37 pm

lyjse skrev:

again: Tænk, jeg havde ikke troet ftg bander... Der kan man bare se Rolling Eyes

lyjse: Du havde dine anelser for længe siden Again :

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Tænk at sidde og benægte - det er jo det samme som at lyve - det er så falsk !

Sidst jeg lagde citaterne på sol, der havde han stadigvæk sin reserve-profil ( det er højst 14 dage siden ) men nu kan jeg ikke finde den - så måske den er blevet nedlagt.

Jeg kan faktisk godt erindre den debat, nu jeg ser den igen. Det mindede mig også om dengang Traellen skrev et indlæg med ftg som underskriver... Den slags er nu festligt Razz [i]

again

Antal indlæg : 16
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum