ytringsfrihed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Jesu Kristi genkomst - 40 år for tidlig og så 29 år for sent ?

2 deltagere

Go down

Jesu Kristi genkomst - 40 år for tidlig og så 29 år for sent ?  Empty Jesu Kristi genkomst - 40 år for tidlig og så 29 år for sent ?

Indlæg  lyjse Tors Sep 23, 2010 9:55 pm


slettet






Sidst rettet af lyjse Søn Jan 02, 2011 4:49 pm, rettet 1 gang

lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Jesu Kristi genkomst - 40 år for tidlig og så 29 år for sent ?  Empty Sv: Jesu Kristi genkomst - 40 år for tidlig og så 29 år for sent ?

Indlæg  Manjana Søn Okt 03, 2010 9:28 pm

Hej Lyjse


Ja jeg bliver stadig lige chokeret når jeg læser disse indlæg om græshopperne. Shocked affraid

Gad vide om de selv er klar over, hvad det er de propper ind i hovedet på folk? Tænk den har man ædt uden at spekulere det fjerneste over det. det er skræmmende.

Det er nogen rigtig gode argumenter du kommer med. Tror jeg har skrevet det før på solen. De er så logiske at ethvert vidne burde stoppe op, vende sig om og styrte ud af sekten.

Især denne er jeg vild med:

Noget helt andet er, at det nytter ikke at være vågen, når man ikke kender Frelseren der vil komme : Jesus Kristus.

Kommentar:

For Jesus kender de bestemt ikke. Og så kan man ikke være vågen. Det er så super et argument.

Men også dette:

På bladet Vagttårnet stod der: ”Herald of Christ’s Presence” - på dansk: ”Forkynder af Kristi nærværelse”....

Ifølge det, Vagttårnet forkynder i dag, så forkyndte bladet fra 1879 til 1914, at Jesus var nærværende, da han ikke var nærværende!

Det betyder også, at eftersom de troede, at Jesus var kommet i 1874, så var de ikke vågne og ventede på Jesu genkomst i 1914.

Kommentar:

Det er da så krystal klart om noget.

Selvfølgelig kan man ikke forvente nogen, der kommer hvis man tror vedkommende allerede er kommet. Det er logik for burhøns.

Men det skræmmende er så bare, at man som vidne intet ser i den retning. Man er så lullet ind i spindelvæv at det klistrer ens øjne, ører og hjerne til.

Det er sørgeligt.

Knuzz
Manjana

Manjana

Antal indlæg : 79
Join date : 20/08/10
Age : 62
Geografisk sted : Region Midt/Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum