ytringsfrihed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Link til gode kristne TV-udsendelser:

3 deltagere

Go down

Link til gode kristne TV-udsendelser: Empty Link til gode kristne TV-udsendelser:

Indlæg  lyjse Man Aug 23, 2010 11:01 am


[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Link til gode kristne TV-udsendelser: Empty Sv: Link til gode kristne TV-udsendelser:

Indlæg  Olrik Man Aug 23, 2010 12:48 pm

lyjse skrev:
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Det var dog den bedrøveligst-kedsommelige kanal på Guds grønne jord. Men tænk hvis nogle svage sjæle eller ungdommelige umodne sind, af vanvare skulle komme der ind og blive fanget til deres fordærvelse? Det er en alvorlig fare for demokratiet, fornuften og anstændigheden.

Men faren er nok ikke så stor. Det er og bliver en svindene flok der dyrker den slags. Fred være med dem, al den stund vi hverken kan gøre fra eller til.

Se hellere disse hviderussiske hedninge:



Med tilbøjeligheder i retning af mjød, spidstegt vildsvin og væne møer.

Carlo
Olrik
Olrik

Antal indlæg : 17
Join date : 20/08/10
Age : 71
Geografisk sted : Æ Gaf

Tilbage til toppen Go down

Link til gode kristne TV-udsendelser: Empty Har du set en eller flere-

Indlæg  lyjse Man Aug 23, 2010 1:11 pm

af vidioerne Carlo - siden du kan udtale dig ? Razz

Vi må gå ud fra, at folk - også unge mennesker, har deres fulde dømmekraft i behold, og selv kan tage stilling til, hvad de vil tro eller ikke tro på.


De vidioer jeg har set, handler om ganske alm. mennesker, og deres tro på livet sammen med Jesus, der er ingen hjernevask - hvis det er det du har i tankerne.. jeg kan godt lide dokumentar-udsendelser på TV - det minder lidt om det.

Det er sundt - efter min mening, at se hvordan livet kan leves som kristen, når man ikke bliver dikteret oppefra en sekt-ledelse som vagttårnet.
Hver sin lyst - der skal være plads til alle meninger herinde - også dine Smile så tak for dit svar.



lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Link til gode kristne TV-udsendelser: Empty Sv: Link til gode kristne TV-udsendelser:

Indlæg  Manjana Tirs Aug 24, 2010 9:10 pm

lyjse skrev:
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Hej Lysje


Tusinde tak for dette link med henvisning til flere kanaler. Jeg har ofte manglet steder på nettet, hvor jeg kunne søge hen. Så det er virkelig velkomment. Smile

Knuzz
Manjana

Manjana

Antal indlæg : 79
Join date : 20/08/10
Age : 62
Geografisk sted : Region Midt/Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Link til gode kristne TV-udsendelser: Empty Sv: Link til gode kristne TV-udsendelser:

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum