ytringsfrihed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hjælp til at gemme indlæg

2 deltagere

Go down

Hjælp til at gemme indlæg Empty Hjælp til at gemme indlæg

Indlæg  sbrh Lør Okt 30, 2010 8:30 pm

For de af Jer der benytter browseren Firefox er der hjælp at hente.

Det lille add-on program ved navn "Screengrab!" er en god hjælp. Man kan tage et skærmdump af hele siden, kun vinduet, eller blot et mindre markeret område - som gemmes som en billedfil på computeren.

Det er gratis og kan hentes her: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

mvh
Sbrh
sbrh
sbrh

Antal indlæg : 8
Join date : 27/08/10
Geografisk sted : Tønder

http://sbrh.dk

Tilbage til toppen Go down

Hjælp til at gemme indlæg Empty Tak for oplysningen.

Indlæg  lyjse Søn Okt 31, 2010 10:24 am

Hej Sbrh

På den gamle computer havde vi firefox - det har vi ikke nu.

Men den "teknik" er jeg ikke så god til .. Embarassed

Jeg syntes ideén med dette forum var godt - man kunne lægge nogle indlæg herinde, som man har brugt tid på - søge / link o.s.v. og hvis de skulle ryge med ved en sletning på sol, så havde man dem lige "ved hånden" og kunne linke til dem, eller lægge dem på sol igen.

Desværre har vi en person herinde, der har misforstået ordet ytringsfrihed.. som jeg har skrevet flere gange, så skal man kunne dokumenterer sine påstande / anklager - det kan denne person aldrig - men han har en stor trang til personhetz.

Det er misbrug af dette forum Ytringsfrihed.

youlikeitornot åbnede en tråd om Fattigdomsløfter i Norge - det blev dokumenteret - men en lang tråd blev slettet.

Kosmos har taget den op igen her:

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Der bliver lagt dokumentation - alt er som det bør være.


Men som sædvanlig - der bliver åbnet en ny tråd, om samme emne :

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Nu er Kosmos pludselig kommet ind i en sekt Shocked hvor får Dondeee det fra ??? Hvor er hans dokumentation for, at Kosmos er i en sekt ??

Og for ikke det skal være løgn, så fortsatte Dondeee hetzen på sol - det blev slettet, men her på ytringsfrihed trives løgnen:

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Det fyger med skældsord og løgn på løgn - det pynter ikke..
Er det det man kalder ytringsfrihed ?

Jeg tror Dondeee har misforstået noget :

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

§ 267
Paragraf fra Straffeloven


Lovbekendtgørelse nr 909 af 27/9/2005


Kapitel 27: Freds- og ærekrænkelser


Den, som krænker en andens ære ved fornærmelige ord eller handlinger eller ved at fremsætte eller udbrede sigtelser for et forhold, der er egnet til at nedsætte den fornærmede i medborgeres agtelse, straffes med bøde eller fængsel indtil 4 måneder.



lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum