ytringsfrihed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kundalini hvad er det - det er:

3 deltagere

Go down

Kundalini hvad er det - det er: Empty Kundalini hvad er det - det er:

Indlæg  lyjse Fre Aug 27, 2010 1:01 pm

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Janne Helle er et skræmmende eks. på, hvor farligt det er, at dyrke det okkulte.

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]


Messerschmidt | 17. august 2010

Man kan ikke udelukke, at man får kontakt med den dæmoniske verden, hvis man gennem hatha-yoga prøver at vække slangekraften, skriver katolsk præst Lars Messerschmidt.


Hej Lars Messerschmidt.

Jeg har hørt dig tale i Religionsrapporten vedrørende den konference, du var til, hvor en kvinde blev dårlig. Det lød ikke ret godt.

Men jeg ved en del om kundalini. Lider selv af det efter en skæbnevanger aften i oktober sidste år.

Jeg har dyrket kundalini-yoga i ti år og havde godt fået at vide, at det var meget farligt. Men jeg tænkte ikke videre over det. Men den dag, det går i udbrud, er kun tre dage efter min 20-års fødselsdag.

Jeg var til et aglow-møde, en kristen organisation. Vi var stort set lige begyndt med lovsangen, da en eksplosion af ild farer igennem ryggen på mig. Det var som et vulkanudbrud, der gav mig så stærke smerter, at jeg måtte kravle hen ad gulvet for at komme ud. Jeg kunne ikke gå af smerte.

Jeg blev selvfølgelig bange. Det havde jeg aldrig været udsat for før, og der skal ellers meget til, før noget kan slå mig ud.

Jeg kontaktede min praktiserende læge, men han kunne ikke forklare, hvad det var. Jeg brød sammen, da jeg kom hjem, for hvis lægen ikke vidste, hvad det var, så viste jeg det slet ikke.

Men dagen efter om torsdagen snakkede jeg med en ven. Han sagde, du har haft det, som hedder ”kundalini awakening”. Jeg brast sammen i gråd, for jeg kunne slet ikke fatte det her. Alle de advarsler på nettet havde jo faktisk vist, at det var rigtigt.

Så nu er jeg på gigtpiller, da det stadig forekommer. Men nu ved jeg, hvad det er. Du er velkommen til at spørge om noget, hvis du har spørgsmål angående kundalini.

Med venlig hilsen
Nicoline

(Spørgsmålet er forkortet, red.)

Citat slut


Er det ikke skræmmende ?

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Satan og hans dæmoner er ondskaben selv:


[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Det glædelige budskab er, at Jesus kan sætte mennesker frie af onde åndsmagter:

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Kundalini hvad er det - det er: Empty Skræmmende

Indlæg  Manjana Fre Aug 27, 2010 6:13 pm

Hej Lyjse

Ja det er skræmmende læsning, det jeg har læst af det for har ikke lyst til, at læse det hele. Det gyser i mig.

Stakkels Janne Helle, husker hende godt. Ja vi skal passe på, hvad vi giver os i kast med. Havde Janne Helle bare søgt Jesus, så havde hun måske været helbredt. Vi ved jo ikke kun Jesus ved det.

Men hun er et skræk eksempel for andre. Håber meget at folk tænker sig grundigt om og undersøger, hvad det er de giver sig af med.

Tak for indlægget. En husker til os alle, at vi skal undersøge sagerne.

Mange hilsner
Manjana

Manjana

Antal indlæg : 79
Join date : 20/08/10
Age : 61
Geografisk sted : Region Midt/Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Kundalini hvad er det - det er: Empty Sv: Kundalini hvad er det - det er:

Indlæg  lyjse Lør Aug 28, 2010 8:20 am

Hej Manjana.

Ja det er oplysning der skal til - det er det samme som med jehovas vidner, mennesker skal vide hvad det er de går ind til.

Det jeg bemærkede var dette:

"Vi var stort set lige begyndt med lovsangen, da en eksplosion af ild farer igennem ryggen på mig. Det var som et vulkanudbrud, der gav mig så stærke smerter, at jeg måtte kravle hen ad gulvet for at komme ud. Jeg kunne ikke gå af smerte."

Det denne kvinde havde dyrket i 10 år - bryder ud, ved et kristent møde...hvorfor mon... Kundalini afbildes som en sovende slange, der har rullet sig op omkring en kegle ( rygradden ) Satan / slangen bliver vækket af lovsangen... han tåler jo ikke Guds nærvær..

Men jeg tror på, at mennesker kan sættes frie - det kan dog tage lang tid - jeg har hørt om et eks. hvor manden blev fri over en lang periode med forbøn - han har været på TV og fortalt om det.

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

De etablerede behandlere:
Læger, socialrådgivere, psykiatere og til en vis grad også psykologer i det professionelle system kender stort set intet til fænomenet, og derfor forekommer der fejldiagnoser og de kundaliniramte udsættes for overflødige og undertiden skadelige undersøgelser og behandlinger.

De hyppigste diagnoser sker inden for de psykiatriske og neurologiske områder, eksempelvis skizofreni, manio-depression, depression, angstneuroser, idet kundalini ikke hører hjemme i diagnose-kataloget.
Det er dog vores erfaring, at en del inden for det etablerede behandlersystem er ved at åbne sig mht. kundalinifænomenet. De har taget alvorligt, at nogle af de indlagte, som de før har diagnosticeret som psykotiske i traditionel forstand, kæmper med en vakt kundalini.

Omkring en fjerdedel af de mennesker med kundalini-erfaringer, vi har snakket med, har været i psykiatrisk behandling.

I de milde tilfælde har indlæggelserne varet i 3-4 mdr., og de har ikke fundet hjælp. Når reaktioner har været meget påfaldende, stiller behandlerne de alvorlige diagnoser med førtidspension til følge. For de fleste er det en nedværdigende position at være i det psykiatriske system og få førtidspension.

Citat slut


Jeg håber dette, kan være en advarsel til dem der dyrker denne yoga og til dem, der har tænkt på at begynde.
Nu ved de også, hvor de kan søge hjælp, for at komme fri af det.

Knus til dig - og god weekend sunny



lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Kundalini hvad er det - det er: Empty Sv: Kundalini hvad er det - det er:

Indlæg  Olrik Man Aug 30, 2010 12:49 am

Jeg ved heller ikke hvad kundalini er, og egentligt heller ikke interesseret i at vide det, da den ene nisse på loftet er lige så god som den anden, i min verden.

Men de må være en religion der rykker, siden der gøres så meget ud af at miskreditere den. Fornemmer man noget misundelse over at der er nogen der kan sælge varen, mens man selv sidder tilbage med noget halleluja-sang og noget blødt brød, som ikke nogen rigtigt gider? Og derfor giver sig til at kaste smuds på de andres nisse? Dårlige tabere, må jeg side.

Kom i stedet for selv med noget religion der rykker.
Olrik
Olrik

Antal indlæg : 17
Join date : 20/08/10
Age : 71
Geografisk sted : Æ Gaf

Tilbage til toppen Go down

Kundalini hvad er det - det er: Empty Du kan jo læse mine indlæg Olrik-

Indlæg  lyjse Man Aug 30, 2010 9:09 am

så vil du vide, hvad Kundalini er.

Jeg vil bruge dette eks.

En flok løbere er ude at løbe - de leder efter sandheden.

På ruten kan de gøre ophold, og få slukket deres tørst.

Det står 2 kander vand på et bord - men du har lige set, at i den ene kande, er der kommet dødbringende gift i What a Face

Den anden kande indeholder det rene kildevand :

Kærlighed fra Gud
springer lige ud
som en kilde klar og ren.
I dens stille bund,
i dens dybe grund
gemmes livets ædelsten.


Vil du advare imod det forgiftede vand ?

Vil du selv drikke det forgiftede vand ?




lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Kundalini hvad er det - det er: Empty Sv: Kundalini hvad er det - det er:

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum