ytringsfrihed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvor er artiklerne?

4 deltagere

Go down

Hvor er artiklerne? Empty Hvor er artiklerne?

Indlæg  again Søn Aug 22, 2010 9:27 am

Er det mig der ikke har fået gnedet søvnen ordentligt ud af øjnene, eller er artiklerne forsvundet i nattens løb?

mvh Stig

again

Antal indlæg : 16
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Hvor er artiklerne? Empty Sv: Hvor er artiklerne?

Indlæg  again Søn Aug 22, 2010 9:29 am

again skrev:Er det mig der ikke har fået gnedet søvnen ordentligt ud af øjnene, eller er artiklerne forsvundet i nattens løb?

mvh Stig

Nå, fandt selv ud af det - man kan først se artiklerne, når man er logget ind. Det synes jeg måske er lidt uheldigt, da det netop kan være en fordel at fremmede der googler osv når frem til artiklerne.

Og ja, der skal nok kommeen delartikler,efterhånden - det er en genial måde at samle vigtig information på...

mvh Stig

again

Antal indlæg : 16
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Hvor er artiklerne? Empty artikler

Indlæg  Admin Søn Aug 22, 2010 10:13 am

skal prøve at se om jeg kan gøre den offentlig.

Admin
Admin

Antal indlæg : 21
Join date : 20/08/10

https://ytringfrihed.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvor er artiklerne? Empty Sv: Hvor er artiklerne?

Indlæg  dondeee Søn Aug 22, 2010 10:41 am

again skrev:
again skrev:Er det mig der ikke har fået gnedet søvnen ordentligt ud af øjnene, eller er artiklerne forsvundet i nattens løb?

mvh Stig

Nå, fandt selv ud af det - man kan først se artiklerne, når man er logget ind. Det synes jeg måske er lidt uheldigt, da det netop kan være en fordel at fremmede der googler osv når frem til artiklerne.

Og ja, der skal nok kommeen delartikler,efterhånden - det er en genial måde at samle vigtig information på...

mvh Stig

Helt enig Smile

dondeee

Antal indlæg : 19
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Hvor er artiklerne? Empty Sv: Hvor er artiklerne?

Indlæg  lyjse Søn Aug 22, 2010 2:18 pm

again skrev:
again skrev:Er det mig der ikke har fået gnedet søvnen ordentligt ud af øjnene, eller er artiklerne forsvundet i nattens løb?

mvh Stig

Nå, fandt selv ud af det - man kan først se artiklerne, når man er logget ind. Det synes jeg måske er lidt uheldigt, da det netop kan være en fordel at fremmede der googler osv når frem til artiklerne.

Og ja, der skal nok kommeen delartikler,efterhånden - det er en genial måde at samle vigtig information på...

mvh Stig

Jeg er enig - det er vigtigt, at vi kan henvise til artiklerne - f.eks. i debatterne på sol.

Jeg kan se, at der er låst for kommentarer, det syntes jeg er en god ting - debatten kan jo tages andet sted.

lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Hvor er artiklerne? Empty Jeg kom i tanke om...

Indlæg  lyjse Man Aug 23, 2010 9:31 am

lyjse skrev:
again skrev:
again skrev:Er det mig der ikke har fået gnedet søvnen ordentligt ud af øjnene, eller er artiklerne forsvundet i nattens løb?

mvh Stig

Nå, fandt selv ud af det - man kan først se artiklerne, når man er logget ind. Det synes jeg måske er lidt uheldigt, da det netop kan være en fordel at fremmede der googler osv når frem til artiklerne.

Og ja, der skal nok kommeen delartikler,efterhånden - det er en genial måde at samle vigtig information på...

mvh Stig

Jeg er enig - det er vigtigt, at vi kan henvise til artiklerne - f.eks. i debatterne på sol.

Jeg kan se, at der er låst for kommentarer, det syntes jeg er en god ting - debatten kan jo tages andet sted.

Jeg kom til at tænke på, at artiklerne kunne ligge i Debatten jehovas vidner - det er jo et åbent forum...bare et forslag Smile

Há en god dag sunny



lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Hvor er artiklerne? Empty Sv: Hvor er artiklerne?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum