ytringsfrihed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sikken en god ide

+6
Mik
Olrik
Admin
again
lyjse
Manjana
10 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Sikken en god ide - Page 2 Empty Sikken en god ide

Indlæg  Manjana Fre Aug 20, 2010 10:30 am

Emnets første indlæg :

at oprette dette forum, hvor vi kan skrive uden, at være bekymrede for om vores tid er spildt, når et indlæg bliver slettet.

Og her er der ingen fare for, at Jv kan gå ind og styre bagom. Smile

Håber vi bliver mange og håber vi får mange gode timer herinde.

Med venlig hilsen
Manjana

Manjana

Antal indlæg : 79
Join date : 20/08/10
Age : 61
Geografisk sted : Region Midt/Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down


Sikken en god ide - Page 2 Empty en rigtig grim tanke

Indlæg  solsystem Fre Aug 20, 2010 10:27 pm

[quote="Manjana"]
lyjse skrev:

Det skulle ikke undre mig, om A-Jv2 er moderator. Kunne godt ligne ham. Men gad godt vide, hvad der ligger til grund for sletningen. Det vil jeg ihvertfald forhøre mig om.


Hvis jv'erne er blevet moderatorer, har de jo også direkte adgang til vores ip-adresser. Og så kan de se hvem vi hver især er.
Det var dog for klamt. Hvad får jer på den mistanke?

Hilsen
solsystem

solsystem

Antal indlæg : 10
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide - Page 2 Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  lyjse Fre Aug 20, 2010 10:42 pm

slettet


Sidst rettet af lyjse Søn Jan 02, 2011 5:44 pm, rettet 1 gang

lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide - Page 2 Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  lyjse Fre Aug 20, 2010 10:52 pm

slettet


Sidst rettet af lyjse Søn Jan 02, 2011 5:44 pm, rettet 1 gang

lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide - Page 2 Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  Manjana Fre Aug 20, 2010 11:02 pm

lyjse skrev:Hej Manjana Smile

Hvor finder jeg new reply scratch

ja undskyld jeg spørger dumt, men jeg skal jo lige finde ud af det her nye forum Embarassed

Jeg slettede teksterne - så det er ikke fordi jeg fandt stedet.

Men ellers går det jo godt Very Happy

Hej Lysje

Du finder new reply nederst i højre hjørne.

Der findes ikke dumme spørgsmål. Vi skal da allesammen lære nyt og kan vel også allesammen føle, at vi spørger dumt. Smile

Syntes også det går godt. Smile

Manjana

Antal indlæg : 79
Join date : 20/08/10
Age : 61
Geografisk sted : Region Midt/Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide - Page 2 Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  Manjana Fre Aug 20, 2010 11:06 pm

again skrev:
lyjse skrev:

again: Tænk, jeg havde ikke troet ftg bander... Der kan man bare se Rolling Eyes

lyjse: Du havde dine anelser for længe siden Again :

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Tænk at sidde og benægte - det er jo det samme som at lyve - det er så falsk !

Sidst jeg lagde citaterne på sol, der havde han stadigvæk sin reserve-profil ( det er højst 14 dage siden ) men nu kan jeg ikke finde den - så måske den er blevet nedlagt.

Jeg kan faktisk godt erindre den debat, nu jeg ser den igen. Det mindede mig også om dengang Traellen skrev et indlæg med ftg som underskriver... Den slags er nu festligt Razz [i]

Den tråd er faktisk ret festlig. Bare læs ftg's: Ups skrevet et forkert sted. Lol somom. Hehe

Manjana

Antal indlæg : 79
Join date : 20/08/10
Age : 61
Geografisk sted : Region Midt/Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide - Page 2 Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  Manjana Fre Aug 20, 2010 11:08 pm

[quote="lyjse"]
solsystem skrev:
Manjana skrev:
lyjse skrev:

Det skulle ikke undre mig, om A-Jv2 er moderator. Kunne godt ligne ham. Men gad godt vide, hvad der ligger til grund for sletningen. Det vil jeg ihvertfald forhøre mig om.


Hvis jv'erne er blevet moderatorer, har de jo også direkte adgang til vores ip-adresser. Og så kan de se hvem vi hver især er.
Det var dog for klamt. Hvad får jer på den mistanke?

Hilsen
solsystem

Hej Solsystem Smile

Jeg tror ikke, de kan finde os personligt, på vores IP-numre - har de fleste ikke skiftende numre i dag ?
Det er straks værre, hvis vi sender en klage, og lægger vores mail-adr. ved - og så det er Ajv2 vi får kontakt til affraid

Men jeg har skrevet med en moderator fra sol, og jeg skrev om min mistanke - men der kom ikke noget direkte svar på det...
Vi skal nok også tænke over, hvad vi skriver herinde - vi ved ikke hvem der læser med study

Tror heller ikke, at de kan finde os via IP-numre. Men for mit vedkommende skal de være velkomne. Jeg har ikke noget at skjule. Heller ikke herinde. Min mening om JV er den samme som på sol.dk, religion.dk og hvor jeg ellers støder på dem. Smile

Manjana

Antal indlæg : 79
Join date : 20/08/10
Age : 61
Geografisk sted : Region Midt/Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide - Page 2 Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  lyjse Fre Aug 20, 2010 11:12 pm

slettet


Sidst rettet af lyjse Søn Jan 02, 2011 5:45 pm, rettet 1 gang

lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide - Page 2 Empty håber jeg ikke...

Indlæg  solsystem Fre Aug 20, 2010 11:13 pm

[/quote=Lyjse]

Jeg tror ikke, de kan finde os personligt, på vores IP-numre - har de fleste ikke skiftende numre i dag ?
Det er straks værre, hvis vi sender en klage, og lægger vores mail-adr. ved - og så det er Ajv2 vi får kontakt til affraid

Men jeg har skrevet med en moderator fra sol, og jeg skrev om min mistanke - men der kom ikke noget direkte svar på det...
Vi skal nok også tænke over, hvad vi skriver herinde - vi ved ikke hvem der læser med study [/quote]

Hej Lyjse

Jeg tror altså ikke vi har skiftende ip-adresse hjemme hos os. Men jeg kan da forhøre mig hos nogen som har forstand på internettet.

Men det er da en rigtig ubehagelig tanke det her. Og jv har det jo med at overvåge og udspionere (det er der mange som har erfaring med - har også hørt om nogen som er blevet forfulgt i bil), så hvorfor skulle en jv-moderator ikke kunne finde på at indberette navne på debattører på sol til hovedkvarteret i Holbæk? affraid Det skulle overhovedet ikke komme bag på mig. Så jeg håber da sandelig ikke at sol.dk har godkendt en jv'er som administrator.

solsystem

Antal indlæg : 10
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide - Page 2 Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  Olrik Fre Aug 20, 2010 11:45 pm

solsystem skrev:Hvis jv'erne er blevet moderatorer, har de jo også direkte adgang til vores ip-adresser. Og så kan de se hvem vi hver især er.
Nej, IP-adresser er en totalt intetsigende oplysnig. Den kan ikke bruges til at få nogensomhelst oplysninger om hvem man er. Så sov bare roligt.

Carlo
Olrik
Olrik

Antal indlæg : 17
Join date : 20/08/10
Age : 71
Geografisk sted : Æ Gaf

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide - Page 2 Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  Olrik Fre Aug 20, 2010 11:53 pm

solsystem skrev:...................... hvorfor skulle en jv-moderator ikke kunne finde på at indberette navne på debattører på sol til hovedkvarteret i Holbæk? affraid Det skulle overhovedet ikke komme bag på mig. Så jeg håber da sandelig ikke at sol.dk har godkendt en jv'er som administrator.

Tror du det er sådan noget her der foregår?

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Olrik
Olrik

Antal indlæg : 17
Join date : 20/08/10
Age : 71
Geografisk sted : Æ Gaf

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide - Page 2 Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  Manjana Lør Aug 21, 2010 10:07 am

Olrik skrev:
solsystem skrev:...................... hvorfor skulle en jv-moderator ikke kunne finde på at indberette navne på debattører på sol til hovedkvarteret i Holbæk? affraid Det skulle overhovedet ikke komme bag på mig. Så jeg håber da sandelig ikke at sol.dk har godkendt en jv'er som administrator.

Tror du det er sådan noget her der foregår?

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Hehe, jaee man kan aldrig vide. Laughing

Var det ikke den du lavede til Muzika i sin tid?

Manjana

Antal indlæg : 79
Join date : 20/08/10
Age : 61
Geografisk sted : Region Midt/Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide - Page 2 Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  Olrik Søn Aug 22, 2010 1:41 am

Manjana skrev:
Olrik skrev:
Manjana skrev:"Dit indlæg er religionstosset*" uden at det er personangreb?

Det er det ikke - betgnelsen angår kun det vedkommende skriver. Men det skulle ikke undre mig om han snart følger med her over.

Citat:
Men det skulle ikke undre mig om han snart følger med her over

Han skal være så velkommen. Wink
Jada. Det er frit valg om man vil lukke hans/hendes indlæg op. Jeg gider ikke spilde min tid på det pjat han/hun hælder ud.

Senest i drømmetråden, som jeg alligevel kom til at læse, hvor han mener at være Guds Profet. Manden er jo skingrende skør og bør søge behandling. Doondee havde et, nu slettet, indlæg hvor Doondee karakteriserede ham præcist. Skulle det ikke være legitimt? Havde det været legitimt hvis han havde skrevet at han var Napoleon?
Olrik
Olrik

Antal indlæg : 17
Join date : 20/08/10
Age : 71
Geografisk sted : Æ Gaf

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide - Page 2 Empty Tillykke med det nye forum, Men ...

Indlæg  jalmar Søn Aug 22, 2010 8:24 am

Nu er det nævnt at lyjse og jeg kunne være bange for at ftg havde en gratis reklameplads for sine udgydelser - Kan I huske da vi var nogle stykker der flyttede til "religion.dk" -
(ftg nød garanteret tiden) -

Dengang var jeg også overbevist om, at jeg ville dele tiden ligeligt mellem "solen" og "religion.dk" -
Det skete bare ikke, da der var væsentlig "mere gang" i religion.dk debatten m/"muzika" . "paw" m.fl. -

Men som again er inde på, så kunne "kuglerne" støbes her, og fyres af på "solen" - Tiden vil vise -

jalmar

jalmar

Antal indlæg : 2
Join date : 22/08/10

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide - Page 2 Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  Manjana Søn Aug 22, 2010 1:03 pm

Olrik skrev:
Manjana skrev:
Olrik skrev:
Manjana skrev:"Dit indlæg er religionstosset*" uden at det er personangreb?

Det er det ikke - betgnelsen angår kun det vedkommende skriver. Men det skulle ikke undre mig om han snart følger med her over.

Citat:
Men det skulle ikke undre mig om han snart følger med her over

Han skal være så velkommen. Wink
Jada. Det er frit valg om man vil lukke hans/hendes indlæg op. Jeg gider ikke spilde min tid på det pjat han/hun hælder ud.

Senest i drømmetråden, som jeg alligevel kom til at læse, hvor han mener at være Guds Profet. Manden er jo skingrende skør og bør søge behandling. Doondee havde et, nu slettet, indlæg hvor Doondee karakteriserede ham præcist. Skulle det ikke være legitimt? Havde det været legitimt hvis han havde skrevet at han var Napoleon?

Det bedste er, at gå efter bolden og ikke manden. Dog kan det være svært i debatter med f.eks. A-Jv2, fordi han selv opfører sig dårligt og altid, stort set, går ubehøvlet efter manden.

En god debat er, hvor man forholder sig til indholdet og giver udtryk for sin mening udfra det.

Jeg mener ikke det er legitimt, at blive personlig. (Har vist selv faldet i her. Embarassed ) Men at karakterisere uden at nævne navne kan jeg ikke se, der er noget forkert i.

Manjana

Antal indlæg : 79
Join date : 20/08/10
Age : 61
Geografisk sted : Region Midt/Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide - Page 2 Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  Manjana Søn Aug 22, 2010 1:08 pm

jalmar skrev:Nu er det nævnt at lyjse og jeg kunne være bange for at ftg havde en gratis reklameplads for sine udgydelser - Kan I huske da vi var nogle stykker der flyttede til "religion.dk" -
(ftg nød garanteret tiden) -

Dengang var jeg også overbevist om, at jeg ville dele tiden ligeligt mellem "solen" og "religion.dk" -
Det skete bare ikke, da der var væsentlig "mere gang" i religion.dk debatten m/"muzika" . "paw" m.fl. -

Men som again er inde på, så kunne "kuglerne" støbes her, og fyres af på "solen" - Tiden vil vise -

jalmar

Tak jalmar. Smile Du har ret i, at man vel er der, hvor der er mest gang i den for det meste. Og jo jeg husker godt tiden på religion.dk. Mange gode grin men også mange øjenåbnere, hvor jeg var rasende på JV-organisationen. Deres lære gennemskuede jeg først på sol.dk. Så på mange måder har begge fora været oplysende og gode for mig.

Tror og håber på, at dette forum må blive flittigt benyttet og håber da også meget, at du vil bidrage med din gode viden og indlæg. Så du kunne da skrive indlæggene her, de bliver ikke slettede og så føre dem over til sol.dk. Bliver det slettet der, er dit arbejde ikke gået tabt.

Tror ikke ftg m.fl. kommer til at nyde det. I er der jo. Smile

Mange hilsner
Manjana

Manjana

Antal indlæg : 79
Join date : 20/08/10
Age : 61
Geografisk sted : Region Midt/Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide - Page 2 Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  multani Fre Aug 27, 2010 2:50 pm

I virkeligheden tror jeg snarere at ftg dør ud på sol.dk hvis vi ikke gik op imod ham.

Nogle ting skal bare ignoreres før det stopper og hver gang jeg går i den debat så ender jeg ud med at sidde og rive mig i håret efter at have arbejdet mig frem i flere timer blot for at det hele ender med en bortforklaring.

Nå skal det ikke være en omgang brok om andre debattører fra min side, men skulle lige af med noget galde.

multani

Antal indlæg : 17
Join date : 27/08/10

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide - Page 2 Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  Manjana Fre Aug 27, 2010 5:49 pm

multani skrev:I virkeligheden tror jeg snarere at ftg dør ud på sol.dk hvis vi ikke gik op imod ham.

Nogle ting skal bare ignoreres før det stopper og hver gang jeg går i den debat så ender jeg ud med at sidde og rive mig i håret efter at have arbejdet mig frem i flere timer blot for at det hele ender med en bortforklaring.

Nå skal det ikke være en omgang brok om andre debattører fra min side, men skulle lige af med noget galde.

Hej multani

Det er bare okay, vi har alle brug for, tror jeg, at afreagere pga ftg. Så skæld bare ud, det hjælper. Smile Ved godt, at det ikke er pænt at vi sidder her og skriver om en anden person. Men personligt har jeg nogen tanker om ftg der er vildt frustrerende. Bl.a, de her intetsigende svar han kommer med. Det er som at række tungen ud af vinduet eller at spise en usaltet sovs. Hans svar giver ingen mening ofte i forhold til vores indlæg.

Jeg fatter ikke, at han kan holde sig selv ud eller, hvor han vil hen med sine indlæg/svar. Husker, at jeg har besvaret andres spørgsmål på hans vegne. Hvilket også er frustrerende. Han må da kunne tænke sig til, at hans svar vækker negative følelser hos folk og at han derfor ingen vegne når med sin forkyndelse. For det er jo det han er der for. Eller også trænger han utrolig meget til at være selvhævdende.

Han har ihvertfald meget lidt følelse med andre mennesker. Og deres reaktioner på hans svar. Eller også er han bare total kold og mener, at når han skriver det han gør, forkynder/missionerer så opfylder han sin pligt i forhold til Jehova.

Han glemmer bare, at det ikke kun er forkyndelsen det omhandler. Det er tydeligt, at han slet ingen forståelse har med, hvordan Jesus forkyndte. I det hele taget har vidnerne intet eller kun meget lidt forståelse for Jesu måde at være på.

Men tror du har ret. Får han ingen respons what so ever på sine indlæg, vil han lige så stille forsvinde fra sol. Det har vi ofte talt om herhjemme.

Men tror at der altid vil være nogen, der vil svare ham.

Egentlig ufatteligt, at et debatforum som sol, kan være så domineret af Jehovas vidner.

Mange hilsner
Manjana
,

Manjana

Antal indlæg : 79
Join date : 20/08/10
Age : 61
Geografisk sted : Region Midt/Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Sikken en god ide - Page 2 Empty Sv: Sikken en god ide

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum