ytringsfrihed
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Lukket debat - til admin og andre

+2
Olrik
dondeee
6 deltagere

Go down

Lukket debat - til admin og andre Empty Lukket debat - til admin og andre

Indlæg  dondeee Fre Aug 20, 2010 9:48 pm

Hej

Da jeg mener at visse af disse diskussioner har en eller anden form for vigtighed, forstår jeg ikke hvorfor at "debat" er en lukket debat, dermed vil man ikke kunne google diskussionerne, og dermed vil udefrakommende ikke kunne opsnappe relevante diskussioner.

Mvh
Dondeee

dondeee

Antal indlæg : 19
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Lukket debat - til admin og andre Empty Sv: Lukket debat - til admin og andre

Indlæg  Olrik Fre Aug 20, 2010 10:11 pm

dondeee skrev:Hej

Da jeg mener at visse af disse diskussioner har en eller anden form for vigtighed, forstår jeg ikke hvorfor at "debat" er en lukket debat, dermed vil man ikke kunne google diskussionerne, og dermed vil udefrakommende ikke kunne opsnappe relevante diskussioner.
Jeg forstår ikke hvad du mener med "lukket debat"? Hvorvidt den kan findes med Google, afhænger vel af om Google's Bot har fundet den?

Nå men jeg har lige tilmeldt siden til Google, så den bliver søgbar.

Carlo
Olrik
Olrik

Antal indlæg : 17
Join date : 20/08/10
Age : 71
Geografisk sted : Æ Gaf

Tilbage til toppen Go down

Lukket debat - til admin og andre Empty Sv: Lukket debat - til admin og andre

Indlæg  lyjse Lør Aug 21, 2010 9:29 am

slettet


Sidst rettet af lyjse Søn Jan 02, 2011 5:53 pm, rettet 1 gang

lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Lukket debat - til admin og andre Empty Sv: Lukket debat - til admin og andre

Indlæg  Manjana Lør Aug 21, 2010 10:05 am

lyjse skrev:
dondeee skrev:Hej

Da jeg mener at visse af disse diskussioner har en eller anden form for vigtighed, forstår jeg ikke hvorfor at "debat" er en lukket debat, dermed vil man ikke kunne google diskussionerne, og dermed vil udefrakommende ikke kunne opsnappe relevante diskussioner.

Mvh
Dondeee

Jeg syntes det er fint med lukket debat, hvis siden med artikler er åben, så der kan henvises til dem - og de kan dukke op ved søgning på google.

Man kunne også, som jeg har set på andre fora have debatrum, hvor kun medlemmer kan læse med. Det var måske en ide.

Manjana

Antal indlæg : 79
Join date : 20/08/10
Age : 61
Geografisk sted : Region Midt/Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Lukket debat - til admin og andre Empty Sv: Lukket debat - til admin og andre

Indlæg  lyjse Lør Aug 21, 2010 11:20 am

slettet


Sidst rettet af lyjse Søn Jan 02, 2011 5:53 pm, rettet 1 gang

lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Lukket debat - til admin og andre Empty debat

Indlæg  Admin Lør Aug 21, 2010 11:28 am

jeg har valgt at lave den som et lukket forum alene af den grund jeg var blevet træt af at på sol brugte folk mange alias især jv´erne når de skulle svare, men mener at hvis man copy paster en link herfra til sol kan folk jo bare registrer sig.men er da åben for at lave denne debat om til en åben debat.

Admin
Admin

Antal indlæg : 21
Join date : 20/08/10

https://ytringfrihed.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Lukket debat - til admin og andre Empty har lavet

Indlæg  Admin Lør Aug 21, 2010 11:30 am

denne debat om til en åben debat for alle men kun medlemmer kan skrive i den.

Admin
Admin

Antal indlæg : 21
Join date : 20/08/10

https://ytringfrihed.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Lukket debat - til admin og andre Empty God ide :)

Indlæg  dondeee Lør Aug 21, 2010 11:51 am

Admin skrev:denne debat om til en åben debat for alle men kun medlemmer kan skrive i den.

Jeg synes det er en rigtig god ide, jeg ser ingen grund til hvorfor debatten skal være lukket. Ønsket debatten at være bredt favnende skal den kunne læses uden at man er medlem. Af personlig erfaring ved at jeg at såfremt man er i relativt lukkede sekteriske miljøer, fx. pinse, mormoner eller Jehovas Vidner, er de første skridt på vejen ud meget forsigtige. I sådanne tilfælde kan man være ret frygtsom for blot at blive medlem på et fora, af frygt for repressalier. Desto mere information og desto flere anskuelser jo bedre, og dette ser jeg også at dette forum kan bidrage til.

Mvh
Dondeee Smile

dondeee

Antal indlæg : 19
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Lukket debat - til admin og andre Empty Sv: Lukket debat - til admin og andre

Indlæg  dondeee Lør Aug 21, 2010 11:56 am

Admin skrev:jeg har valgt at lave den som et lukket forum alene af den grund jeg var blevet træt af at på sol brugte folk mange alias især jv´erne når de skulle svare, men mener at hvis man copy paster en link herfra til sol kan folk jo bare registrer sig.men er da åben for at lave denne debat om til en åben debat.

Jeg er fuldstænding enig, det er et unødvendigt irritationsmoment, dels kan man undgå dette, og dels kan man undgå at blive mistænkeliggjort, hvilket jeg selv har oplevet at blive af lyjse - uden grund. Rummer forummet mulighed for at vise IP adresser ved hvert indlæg, det vil reducere mængden af dobbeltaliaser betydeligt.

Mvh
Dondeee

dondeee

Antal indlæg : 19
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Lukket debat - til admin og andre Empty Sv: Lukket debat - til admin og andre

Indlæg  Manjana Lør Aug 21, 2010 12:23 pm

dondeee skrev:
Admin skrev:jeg har valgt at lave den som et lukket forum alene af den grund jeg var blevet træt af at på sol brugte folk mange alias især jv´erne når de skulle svare, men mener at hvis man copy paster en link herfra til sol kan folk jo bare registrer sig.men er da åben for at lave denne debat om til en åben debat.

Jeg er fuldstænding enig, det er et unødvendigt irritationsmoment, dels kan man undgå dette, og dels kan man undgå at blive mistænkeliggjort, hvilket jeg selv har oplevet at blive af lyjse - uden grund. Rummer forummet mulighed for at vise IP adresser ved hvert indlæg, det vil reducere mængden af dobbeltaliaser betydeligt.

Mvh
Dondeee

Citat:

dels kan man undgå at blive mistænkeliggjort, hvilket jeg selv har oplevet at blive af lyjse

Kommentar:

Vil helst ikke diskutere vore debatkollegaer. Men af egen erfaring ved jeg, at når man har dårlig erfaring med mange aliasser bliver man mistænksom. Det burde man ikke gøre, da det burde være indholdet af indlægget, der skulle være det primære. Men mon ikke det er en menneskelig ting, at tænke på personen, der skriver indlægget.

Har selv oplevet, at jeg troede jeg skrev med en person, der så viste sig at være den samme person jeg hele tiden havde skrevet med, bare under et andet alias. Jeg blev faktisk skuffet. Også selvom vedkommende hjalp mig i den periode.

Enig med dig i, at personer der er ude af sekteriske grupper kan frygte at melde sig ind i noget. Så en god ide, at vi skal være tilmeldte for, at kunne skrive, ikke for at læse med.

Med venlig hilsen
Manjana

Manjana

Antal indlæg : 79
Join date : 20/08/10
Age : 61
Geografisk sted : Region Midt/Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Lukket debat - til admin og andre Empty Sv: Lukket debat - til admin og andre

Indlæg  lyjse Lør Aug 21, 2010 4:18 pm

slettet


Sidst rettet af lyjse Søn Jan 02, 2011 5:54 pm, rettet i alt 2 gange

lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Lukket debat - til admin og andre Empty ip

Indlæg  Admin Lør Aug 21, 2010 7:30 pm

nej der er ikke mulighed for at vise ip ved hvert indlæg, men jeg som admin kan gå ind i systemmet og se alle ip, hvilket kun vil blive brugt ved særlige mistanker om aliaser, da alle gerne skulle føle sig fri herinde og ikke mistænkliggjort kan man rette henvendelse til mig omkring mistanker og jeg vil så checke om der er nogen sammenhæng.

Admin
Admin

Antal indlæg : 21
Join date : 20/08/10

https://ytringfrihed.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Lukket debat - til admin og andre Empty Sv: Lukket debat - til admin og andre

Indlæg  lyjse Lør Aug 21, 2010 7:50 pm

slettet


Sidst rettet af lyjse Søn Jan 02, 2011 5:55 pm, rettet 1 gang

lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Lukket debat - til admin og andre Empty Sv: Lukket debat - til admin og andre

Indlæg  jalmar Ons Aug 25, 2010 7:53 pm

dondeee skrev:
Admin skrev:jeg har valgt at lave den som et lukket forum alene af den grund jeg var blevet træt af at på sol brugte folk mange alias især jv´erne når de skulle svare, men mener at hvis man copy paster en link herfra til sol kan folk jo bare registrer sig.men er da åben for at lave denne debat om til en åben debat.

Jeg er fuldstænding enig, det er et unødvendigt irritationsmoment, dels kan man undgå dette, og dels kan man undgå at blive mistænkeliggjort, hvilket jeg selv har oplevet at blive af lyjse - uden grund. Rummer forummet mulighed for at vise IP adresser ved hvert indlæg, det vil reducere mængden af dobbeltaliaser betydeligt.

Mvh
Dondeee


Der kan da vist kun være en grund til ikke at være tro mod sit nick -
Den simple at man ikke vil være en del af af sine indlæg bekendt - hvilket jo er tankevækkende!

Eller man ønskede som en hvis nok så bekendt "herre" der elskede at rose sig selv via adskillige alias!

mange hilsner
jalmar

jalmar

Antal indlæg : 2
Join date : 22/08/10

Tilbage til toppen Go down

Lukket debat - til admin og andre Empty Manglende selvtillid-

Indlæg  lyjse Ons Aug 25, 2010 10:31 pm

slettet


Sidst rettet af lyjse Søn Jan 02, 2011 5:56 pm, rettet 1 gang

lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Lukket debat - til admin og andre Empty for de som ikke kender

Indlæg  Admin Tors Aug 26, 2010 12:13 am

mig på sol vil jeg lige sige at de par navne som jeg brugte på sol var abelspenddabel og esajas 44v25 Very Happy

Admin
Admin

Antal indlæg : 21
Join date : 20/08/10

https://ytringfrihed.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Lukket debat - til admin og andre Empty Jeg husker ikke esajas 44v25

Indlæg  lyjse Tors Aug 26, 2010 9:16 am

slettet


Sidst rettet af lyjse Søn Jan 02, 2011 5:57 pm, rettet 1 gang

lyjse

Antal indlæg : 104
Join date : 20/08/10

Tilbage til toppen Go down

Lukket debat - til admin og andre Empty Sv: Lukket debat - til admin og andre

Indlæg  Manjana Tors Aug 26, 2010 5:37 pm

Citat:

Men jeg husker Abelspenddabels gode indlæg

Kommentar:

Ja dem tror jeg også, at JV husker tydeligt. De har ihvertfald ikke fået lov til, at glemme dem. Laughing

Især A-Jv2 har gjort utallige krumspring, som vanlig, på at modbevise egen litteratur. Laughing

Gad vide om en ny Åb-bog er på vej, hvor det med græshopperne bliver skrevet om.

De er utrolige de vidner.

Smile

Manjana

Antal indlæg : 79
Join date : 20/08/10
Age : 61
Geografisk sted : Region Midt/Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Lukket debat - til admin og andre Empty Sv: Lukket debat - til admin og andre

Indlæg  Manjana Tors Aug 26, 2010 5:39 pm

jalmar skrev:
dondeee skrev:
Admin skrev:jeg har valgt at lave den som et lukket forum alene af den grund jeg var blevet træt af at på sol brugte folk mange alias især jv´erne når de skulle svare, men mener at hvis man copy paster en link herfra til sol kan folk jo bare registrer sig.men er da åben for at lave denne debat om til en åben debat.

Jeg er fuldstænding enig, det er et unødvendigt irritationsmoment, dels kan man undgå dette, og dels kan man undgå at blive mistænkeliggjort, hvilket jeg selv har oplevet at blive af lyjse - uden grund. Rummer forummet mulighed for at vise IP adresser ved hvert indlæg, det vil reducere mængden af dobbeltaliaser betydeligt.

Mvh
Dondeee


Der kan da vist kun være en grund til ikke at være tro mod sit nick -
Den simple at man ikke vil være en del af af sine indlæg bekendt - hvilket jo er tankevækkende!





Eller man ønskede som en hvis nok så bekendt "herre" der elskede at rose sig selv via adskillige alias!

mange hilsner
jalmar

Ja den med Ibn.Warrag må være en flov en. Især med det lille 'sgu' indimellem.

Hehe syntes det er morsomt, at han så afslørede sig selv. Laughing

Manjana

Antal indlæg : 79
Join date : 20/08/10
Age : 61
Geografisk sted : Region Midt/Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Lukket debat - til admin og andre Empty Sv: Lukket debat - til admin og andre

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum